utorak, 25. srpnja 2017.

BLACK ROSEGAL MASK - REVIEW






U posljednje vrijeme je veliki trend crna maska koja navodno pročišćava pore. Gledala sam dosta videa na tu temu, te sam odlučila i ja pokušati pošto i ja imam sličan problem kao i drugi. Masku sam našla na sajtu RoseGal koji možete pronaći OVDJE. 
Super je što košta samo 0,78 $ što nije skupo za nešto što samo želite isprobati. U pakiranju se nalazi 6 g te crne maske što je sasvim dovoljno za prekriti cijelu facu, što ja i jesam, no većina ljudi stavlja samo na nos, a pri tom vam ova maska može možda i više puta koristiti. 
Prije samog korištenja ja sam namočila ručnik u vreloj vodi te prešla preko lica sa njime kako bi se pore otvorile. Nakon toga sam nanijela crnu tekućinu preko cijelog lica i to što sam brže mogla pošto se vrlo brzo maska suši. Pričekala sam 15-20 minuta te ju počela lagano skidati, no iako je dosta ljudi reklo da skidanje iste maske boli, ja nisam osjećala nikakvu bol, no nažalost nije mi toliko ni pomoglo. Možda nisam trebala nanijeti na cijelu facu nego samo na nos i to deblji sloj, možda bi bilo učinkovito, no meni ovo toliko nije pomoglo. Sve u svemu, bar mi je bilo zabavno stavljati masku. :)


Lately this black mask was a big trend (well I guess it still is) which cleans pores. I watched a lot of videos where people are trying this mask so I decided to order it and try it because I have the same problem. I found it on site RoseGal which you can find HERE.
It's great because it costs 0,78 $ which is so cheap for something you just want to try. There is 6 g of that black fluid which is enough for whole face, what I did, but most people put it just on nose, so maybe then you can use this mask more than once.
Before using it I put a wet towel on my face just to open my pores. After that I put mask on my face very fast because it dries very fast and I waited for 15-20 minutes and then I took it off. I didn't feel pain, which I heard you should feel, but this mask didn't help me that much, so maybe that's why. I should maybe put thicker layer just on my nose, maybe it would work then. Anyway, it was at least fun putting it.






BLACK MASK : CLICK CLICK CLICK

32 komentara:

  1. Odličan reviewKoristila sam kod rodice par puta crnu masku,ali njena je u bočici, iskreno nisam korstila na cijelom lkicu, već samo na predijelima gdje imam mitesere, da budem iskrena nikakve rezultate nisam vidjela i bila sam poprilično negativno iznenađena :/

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si napisala recenziju :)
    Steta sto maska bas i nije pomogla :/

    myfirsttextvm.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. We have just tested a similiar product and reviewed it on our blog :)
    Have a good evening

    OdgovoriIzbriši
  4. Primijetila sam da je ta crna maska jako popularna zadnje vrijeme, drago mi je da si napravila recenziju. Očekivala sam da će te više koštati, no srećom, dosta je pristupačna. Lijepo je vidjeti iskreno mišljenje. Nisi pretjerano hvalila proizvod jer očigledno nije toga vrijedan, a jerujem da tvoji čitatelji to cijene :)

    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Great post, thanks for sharing.
    http://www.easys-tyle.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post, ali jedan mali savjet. Sledeći put pokušaj bolje otvoriti pore. Jer ako samo pređeš vrelim peškirom preko lica to ti neće mnogo pomoći. Pokušaj da se umiješ toplom vodom, ili najbolje poslije kupanja (ako ti se stvara para u toaletu, kao mene :D) i onda uzmi peškir sa mlakom vodom i drži par sekundi. Čisto da ti se lice opusti. Ovako samo još više "zgrčiš" pore. Uzmi za primjer sebe. Ukoliko se dobro utopliš u kući i izađeš vani gdje niža temperatura, a pri tome svu garderobu ostaviš u toplom - i ti ćeš se skupiti jer ti je hladno. Meni ovaj metod mnogo pomaže pa se nadam da će i tebi.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan post ali ako nije problem da ti otkrijem svoju malu tajnu. Obzirom da mi se u kupaonici stvori velika magla poslije mog kupanja ja je iskoristim za otvaranje pora. Na sve to uzmem peškir namočen toplom vodom i držim ga nekoliko sekundi na svom licu. Nije dovoljno uzeti vrelu vodu i preći preko lica. Uzmi za primjer svoj organizam. Utopliš se u kući/stanu. Kada kreneš vani, gdje je malo niža temperatura, šta ćeš prvo uraditi - strest se i protrljati ruke da se zagriju. Tako i koža lica. Vrela voda je opusti ali čim se peškir skloni temperatura naglo pada i ona se skuplja. Meni ovo dosta pomaže pa se nadam da će i tebi.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja imam velikih problema sa mitiserima i nikako ih ne mogu izvuci crnim maskama jer ih imam malo a mene i to malo nervira. Jedino sto mi pomaze su one Baleine trakice.
    Takodje jos veci problem su mi pore, a to tek mrzim kada vidim na svom licu.
    Svidja mi se kako si odradila post, rekla si svoje iskreno misljenje! :)
    Pogledaj moj novi post na blogu ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Nice review. :)
    XOXO

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post! Jako mi se sviđa kako ova maska izgleda i vjerujem da ju je zabavno stavljati,ali šteta što baš ne djeluje!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  11. I have this mask, and i love it!
    I'm a new follower!
    If you want to follow back
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  12. Imam tu masku i obožavam je !
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    OdgovoriIzbriši
  13. The mask is ok :)
    Follow your blog :)

    OdgovoriIzbriši
  14. I really like black mask!
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Zaista divna recenzija! Izbegavam da narucujem proizvode koji idu direktno na moje lice. Sve u svemu divna recenzija! P.S. Ti si preslatka! ♥ Hvala ti na divnom komentaru na mom blogu, zapratila sam te pa uzvrati ♥

    https://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  16. Great post! :)
    Followers :)
    I invite you to me:
    weronka-m.blospot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. FABULOUS facial mask! Thanks for sharing doll!
    Have a fabulous week!
    Much love, Len
    http://www.lenparent.com
    XO

    OdgovoriIzbriši
  18. Hello, I'm following your blog. I loved the post. Kisses :*

    http://submersa-em-palavras.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  19. Great post! Photos are amaizing! :)
    You ask me about follow. I follow you, now your move :)

    Leyraa Blog

    OdgovoriIzbriši
  20. I have this mask :) I think it's ok. Great review!

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  21. Świetna maseczka! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  22. I really want to experience !!! I follow the blog, you follow back?
    Have a great week :)

    http://missweetie.blogspot.pt/2017/07/unhas-decoradas-com-papel-aluminio.html

    OdgovoriIzbriši
  23. Great review. I need to try it.
    Kisses!

    galerafashion.com

    OdgovoriIzbriši
  24. i have this, it is good!
    i am following you now, i am waiting for you :0
    pink--place.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši